listopada 26, 2017

"Spójrz na mnie" Nicholas Sparks





Tytuł: Spójrz na mnie
Autor: Nicholas Sparks
Wydawnictwo: Albatros
Liczba stron: 512
Moja ocena: 4,5/5

"Miłość wszystko komplikuje i na początku emocje zawsze szaleją, przechodząc z jednej skrajności w drugą. Ale kiedy uczucie jest prawdziwe, powinnaś się go mocno trzymać. Obie jesteśmy dość duże, żeby wiedzieć, że prawdziwa miłość nie zdarza się zbyt często."

Przyznam szczerze, że Spójrz na mnie to moje pierwsze spotkanie z Nicholasem Sparksem. Oczywiście oglądałam ekranizacje jego powieści i wylewałam przy tym morze łez, ale jakoś nigdy nie odczuwałam potrzeby, aby sięgnąć po jedno z jego dzieł i pewnie było by tak dalej gdybym nie moja mama, od której dostałam tę książkę. Powieść przeczytałam, a w twórczości Nicholasa Sparksa się zakochałam i wiem, że z pewnością sięgnę po koleje pozycje tego autora. 

Maria Sanchez jest młodą i piękną prawniczką, która wraca do rodzinnego miasta i rozpoczyna pracę w renomowanej kancelarii. Pewnej nocy Maria przypadkowo poznaje przystojnego Colina. Z czasem para zaczyna spędzać ze sobą coraz więcej czasu i lepiej się poznawać. Jednak przeszłość Colina nie jest taka, jaką wyobrażała sobie Maria. Rozum podpowiada jej, że nie jest to właściwy mężczyzna, jednak serce mówi zupełnie coś innego. Na domiar złego Maria stała się ofiarą stalkingu. Tajemnicze wiadomości, bukiety kwiatów, przebite opony. Kobieta próbuje dowiedzieć się, kto jest jej prześladowcą. Szef, który zabiegał o jej względy, a ona je odrzuciła? A może to jej przeszłość dała o sobie znać?


Spójrz na mnie to wspaniała historia o pięknej miłości z wątkiem kryminalistycznym. Mi jako fance kryminałów ta mieszanka bardzo przypadła do gustu. Sama okładka książki, która jest z resztą przepiękna może sugerować, że będzie to historia, która niejednokrotnie doprowadzi nas do łez. Czy u mnie pojawiły się łzy podczas czytania? Nie, ale nie zmienia to faktu, że książka jest po prostu świetna. Powieść czytałam, a w sumie to chłonęłam w każdej wolnej chwili chcąc jak najszybciej dowiedzieć się jak potoczą się losy bohaterów, których pokochałam, a Colin to zdecydowanie mój numer jeden!
Maria to piękna prawniczka, która ma poukładane życie, a w razie jakichkolwiek problemów zawsze może liczyć na rodzinę, z która jest bardzo zżyta, natomiast Colin to jej zupełne przeciwieństwo. Problemy wychowawcze i dar do pakowania się w kłopoty doprowadziły do tego, że rodzina odsunęła się od niego. Dwie osoby i dwie różne osobowości, które połączyło niezwykłe uczucie! Może jest coś w tym, że przeciwieństwa się przyciągają. 
Podczas czytania Spójrz na mnie nie miejsca na nudę. Akcja książki ani na chwilę nie zwalnia, a ja z przyspieszonym biciem serca przekręcałam kolejne kartki, czekając na dalszy rozwój wydarzeń. Chcę więcej takich historii!

7 komentarzy:

  1. Czytałam jakiś czas temu i baaaardzo mi się podobała! <3

    Pozdrawiam,
    Klaudia
    www.claudiaaareads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam ostatnio i mi się bardzo podobała. :) Zresztą byłam miło zaskoczona, bo ciągle zdarzało się, że czytam o tej książce opinie, które jednak nie były do końca pozytywne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bardzo chętnie sięgam po Sparksa, ostatnio jednak coraz bardziej kuszą mnie książki w świątecznym klimacie, bardzo dobra jest np. "Psiego najlepszego" :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaję się bez bicia, że nigdy nie czytałam książek Nicholasa Sparksa i ciągle coś mnie przed tym powstrzymuje pomimo tego, jak dużo osób zachwyca się jego książkami. Nie potrafię się przekonać, ale wiem, że nadejdzie ten czas, kiedy przeczytam coś spod jego pióra.

    Pozdrawiam,
    books-hoolic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam chyba wszystkie książki sparksa i uważam, że ta jest jedną z najlepszych :) jeśli lubisz połączenie romansu z kryminałem albo thrillerem polecam "Anioła Stróża" Sparksa. Historie chłonęłam jak gąbka, tak mnie zaciekawiła :D
    Zapraszam do mnie na www.strefabrunetki.blogspot.com
    Przesyłam moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam, cąłkiem mi się spodobała, jak dla mnie jedna z lepszych książek Sparksa ;P

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię jego książki,tę również mam w planach :) Wesołych Świąt Kochana ❤

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 bookerkaa , Blogger